Algemene voorwaarden

H1. De Woningwachter B.V.

  1. De Woningwachter B.V. tracht 24 uur en zeven dagen per week bereikbaar te zijn. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk indien er een situatie optreedt waarbij De Woningwachter onbereikbaar is.
  2. De Woningwachter B.V. tracht zo snel mogelijk te handelen. De Woningwachter B.V. geeft u ten allen tijden informatie. Informatie betekent dat wij de klant op de hoogte stellen van de informatie die De Woningwachter B.V. in bezit heeft.
  3. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor de uitgevoerde werkzaamheden van de partner.
  4. De partner van De Woningwachter B.V. zal aansprakelijk of verantwoordelijk worden gesteld indien de werkzaamheden niet naar behoren zijn uitgevoerd. Echter draagt De Woningwachter B.V. zorg aan de klant en de partner tijdens het gehele project en indien nodig naderhand.
  5. De Woningwachter B.V. maakt het besluit dat de uitgevoerde werkzaamheden wel of niet naar behoren zijn uitgevoerd.

H2. Abonnementen

  1. De Woningwachter B.V. tracht 24 uur en zeven dagen per week bereikbaar te zijn. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk indien er een situatie optreedt waarbij De Woningwachter onbereikbaar is.
  2. De Woningwachter B.V. tracht zo snel mogelijk te handelen. De Woningwachter B.V. geeft u ten allen tijden informatie. Informatie betekent dat wij de klant op de hoogte stellen van de informatie die De Woningwachter B.V. in bezit heeft.
  3. De Woningwachter B.V. rekent geen voorrijkosten. Echter vallen parkeerkosten niet onder voorrijkosten.
  4. De klant ontvangt ten allen tijden een gratis werkopname. Echter valt het onderzoek en vaststellen van het probleem niet onder een werkopname.
  5. De Woningwachter B.V. tracht binnen twee uur iemand voor de deur te hebben staan en doet haar uiterste best om dit waar te maken. De Woningwachter B.V. kan niet aansprakelijk worden gesteld indien dit niet wordt nagekomen vanwege machteloosheid.
  6. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor mogelijke situaties en/of conflicten bij de partner van de ledenvoordeelpas.
  7. Mocht de brandmelder defect zijn, kunt u het product binnen één week terugsturen naar het hoofdkantoor van De Woningwachter B.V., antwoordnummer: 5327, 3000 VB Rotterdam. Uw garantie is te lezen in de brief van De Woningwachter B.V. die is bijgesloten bij de brandmelder.
  8. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor een defecte brandmelder met een incident als gevolg.

H2.1 Abonnement opzeggen

  1. Het abonnement is één jaar geldig en daarna loopt dit abonnement automatisch door.
  2. U heeft een maand opzegtermijn.
  3. Het abonnement kunt u opzeggen door uw klantnummer, naam en adres schriftelijk door te geven, daarna ontvangt u van ons een bevestiging.

H3. Website www.dewoningwachter.nl

  1. De Woningwachter B.V. heeft uiterste zorgvuldigheid betracht bij de samenstelling en redactie van de inhoud van deze website. Desondanks is het mogelijk dat de informatie onjuist of onvolledig is. De Woningwachter B.V. is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor onjuistheden of onvolledig